Third Thessaloniki Code Festival

CODE | LEARN | HAVE FUN

Το THESS CODE FESTIVAL είναι μια γιορτή κώδικα!

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού (Europe Code Week) η ΕΠΥ (Παράρτημα Μακεδονίας Θράκης) διοργανώνει ημερίδα εργαστηρίων κώδικα και τεχνολογίας για παιδιά και νέους από 8 έως 18 ετών.

Θα ενημερωθούν οι μαθητές για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής (ΠΔΠ), καθώς θα έχουν και την δυνατότητα να συνομιλήσουν με Έλληνες Ολυμπιονίκες Πληροφορικής.

Οι συμμετέχοντες με το δικό τους laptop θα έχουν την ευκαιρία να προγραμματίσουν, να δημιουργήσουν και να διασκεδάσουν φτιάχνοντας τις δικές τους εφαρμογές.

ΔΩΡΕΑΝ Συμμετοχή
Απαιτείται Εγγραφή

Ήταν μια υπέροχη μέρα!

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Ξεκινάμε σε

ήταν υπέροχα και πέρσι! χαμόγελα, κατορθώματα και κώδικας

14-15 Οκτωβρίου 2017

Κυριακή 21 Οκτωβρίου

  • 09:30 - 10:30

    Προσέλευση

    Επιβεβαίωση Online εγγραφών

  • 10:00 - 10:30

    Τελετή Έναρξης

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού | EUROPE CODE WEEK

    Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής | ΠΔΠ

  • 10:30

    Έναρξη Παράλληλων Εργαστηρίων [1]

    Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα από τα ακόλουθα:

  • 10:30 - 12:30

    1.1 Python for Beginners

    Πέτρος Τσιομπάνης
    Λία Τερζίδου

    Youth Mentor του CoderDojo Thessaloniki

    Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 10:30 - 12:30

    1.2. C++ for Beginners

    Μανώλης Μιχάλαινας

    Πρώην μέλος Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής

    Εισαγωγή στον προγραμματισμό με C++.
    Θα εξετάσουμε βασικά θέματα του προγραμματισμού όπως είσοδος και έξοδος δεδομένων, δομές διακλάδωσης και επανάληψης, συναρτήσεις, πίνακες.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 10:30 - 12:30

    1.3. Java for Beginners

    Σταύρος Φιλοσίδης

    Πρώην μέλος Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής Νέων

    Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Java.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 10:30 - 12:30

    1.4. Intro to AI with Python

    Κωνσταντίνος Μουρατίδης

    Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη με Python.

    Απαιτούμενα Εργαστηρίου

    1. Εγκατάσταση Python 3.6 από την Anaconda3-5.1.0 (https://repo.anaconda.com/archive/Anaconda3-5.1.0-Windows-x86_64.exe), ή αν δεν έχετε Windows βρείτε το αντίστοιχο για εσάς εδώ: https://repo.anaconda.com/archive/ ΠΡΟΣΟΧΗ: Επιλέξτε Add Anaconda to my PATH
      (περισσότερες οδηγίες εδώ: https://medium.com/@GalarnykMichael/install-python-on-windows-anaconda-c63c7c3d1444).
      Αν έχετε Linux, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έκδοση της Python3 που έχετε ήδη. Για Linux, η εντολή είναι με pip3 αντί για pip
    2. Αποθηκεύστε το αρχείο requirements.txt σε έναν φάκελο, ανοίξτε terminal στον ίδιο φάκελο και τρέξτε το εξής:
      pip install -U -r requirements.txt
      (αν αποτύχει δοκιμάστε να τα εγκαταστήσετε ένα τη φορά, ή δείτε αυτό το post: https://stackoverflow.com/questions/22250483/stop-pip-from-failing-on-single-package-when-installing-with-requirements-txt)
    3. Εγκατάσταση TensorFlow (την GPU έκδοση μαζί με CUDA) https://www.tensorflow.org/install/ όπως και το Keras (pip install keras)

     

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 12:30

    Έναρξη Παράλληλων Εργαστηρίων [2]

    Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα από τα ακόλουθα:

  • 12:30 - 14:30

    2.1. Δημιουργία Ιστοσελίδας με HTML & CSS

    Πέτρος Μπασάκης
    Πέτρος Τσιομπάνης

    Youth Mentors του CoderDojo Thessaloniki

    Web Design with HTML & CSS.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 12:30 - 14:30

    2.2. Robotics Junior

     

    Ακαδημία Ρομποτικής ΠαΜΑκ

    Ρομποτική για μικρούς.

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 12:30 - 14:30

    2.3. Code now the NAO Robot

    Νίκος Φαχαντίδης

    Ακαδημία Ρομποτικής ΠαΜΑκ.

    Προγραμμάτισε τώρα το NAO Robot!

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 12:30 - 14:30

    2.4. Δημιουργία εφαρμογών κινητών συσκευών

    Χρήστος Φουτσιτζής

    Mobile Apps with App Inventor.
    Απαιτούμενα για Παρακολούθηση:
    – Android συσκευή
    – Απαιτείται google account
    – Εγκατεστημένο στo Laptop το πρόγραμμα http://appinventor.mit.edu/explore/ai2/setup-emulator.html
    – Στις συσκευές να είναι εγκαστημένο το MIT AI2 companion
    – Να έχετε μαζί το usb καλώδιο για να συνδέσετε τη συσκευή τους με τον laptop.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 14:30

    Έναρξη Παράλληλων Εργαστηρίων [3]

    Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα από τα ακόλουθα:

  • 14:30 - 16:30

    3.1. Game Design με το Scratch

    Δημήτρης Κουρουκαφόπουλος
    Λία Τερζίδου

    Κουρουκαφόπουλος: Youth Mentor του CoderDojo Thessaloniki

    Game Design με το Scratch και το πρόγραμμα της Google, CS FIRST.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 14:30 - 16:30

    3.2. Αλγοριθμικά Προβλήματα & Προγραμματισμός με C++

    Μανώλης Μιχάλαινας

    Πρώην μέλος Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής

    Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής.

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 14:30 - 16:30

    3.3. Δημιουργία Παιχνιδιών με Unity

    Κατερίνα Γκαγκή

    μέλος Women Techmakers Greece

    Εισαγωγή στην Unity.

    Η Unity είναι μια μηχανή παιχνιδιών πολλαπλών πλατφορμών που αναπτύχθηκε από την Unity Technologies, η οποία ανακοινώθηκε και κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2005 στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών της Apple Inc. ως αποκλειστική μηχανή παιχνιδιών OS X. Από το 2018, η Unity έχει επεκταθεί για να υποστηρίξει 27 πλατφόρμες.

    Απαιτείται η εγκατάσταση του παρακάτω λογισμικού πριν την έναρξη του εργαστηρίου:

     

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 14:30 - 15:50

    3.4. Ανάλυση κι Αξιολόγηση της Πρόβλεψης Πωλήσεων

    Ιφιγένεια Τσαντεκίδου

    μέλος Women Techmakers Greece
    Business Analyst

    Analysis and Assessment of a Sales Forecast.
    Ένα χρήσιμο εργαστήριο για “ψαγμένους” μαθητές Γυμνασίου/Λυκείου που θέλουν να μάθουν τι κρύβεται πίσω από τον τόσο δημοφιλή όρο “Data Analysis“. Πιο συγκεκριμένα, “Τι είναι το forecast [πρόβλεψη];”, “Γιατί ένας μεγάλος Retailer το χρειάζεται;” “Πώς μπορουμε να μετρήσουμε πόσο έγκυρη είναι μια τέτοια πρόβλεψη;”

    Απαιτείται laptop

    Οι εγγραφές έκλεισαν

  • 16:30 - 17:00

    Συζήτηση και Εντυπώσεις

    Networking

1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης

21 Οκτωβρίου

09:30 ΠΜ – 16:30 ΜΜ

1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης "Μανόλης Ανδρόνικος"

Παπάφη 126 και Κλεάνθους 30,
544 53 Κάτω Τούμπα
ιστοσελίδα σχολείου

Διοργανωτές

Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) | Παράρτημα Μακεδονίας Θράκης
Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) | Παράρτημα Μακεδονίας Θράκης

Υποστηρικτές

Διεύθυνση Α/θμιας
Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής

Επικοινωνία: info@epy-mathra.gr